Lördagens försök :D

heeeeeeej
lördag.
försök.
okej,.

först i vattnet idag var charlie och eric på 50 fj. det blev ingen final för dom med helt okej tider!
elin simmade 50 ry och gick vidare till filan med bästa tid.
kommer inte i håg vilken gren det var sen (a) heheh men det var alla fall 100fr sen. Steph, saga och elin simmade. Elin och Steph till final och saga persade 1,04 låga. Bra! :D kommer inte i håg allt hehe men skriver det jag vet. 200BR SAGA 2,51 och det var NICCEEE :D 7a så ingen final dock. Eric 200 rygg. 2,21 men jag tror eller jag vet att han kommer simma snabbare i finalen! Olivia och Lollo simmade 200 fj Olle öppnade på 1,18! igår slog hon pers till 1,17 oj,oj vänta tills 50 fj där kommer olivia gära något bar känner jag! hon slog alla fall pers med 4 sek! Lollo simmade lite över pers men är 1a till finalen i kväll. killarna har lag också. Anders hoppade i och simmade 50 fr. hahah det såg lite jobbigt ut ... (a)  men dom kom till final alla fall! cooolt :D Stephanie simmade 100 me och är i final på det. Mailk Novo kom till final på 400 me ! som 5e tid. tjejlaget avslutade också med att ta en final plats på 4x50 me. de ligger 2a efter sundsvall.
I kväll har vi massor med finaler och vi hoppas att det kommer gå fort. Bilder kommer sen. för nu ska vi vila för i kväll blir det att simma fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0