SM i Göteborg

PS: Ni får ursäkta mina ordval vissa gånger, små grodor kommer förmodligen att hoppa ur min mun i vissa stycken under dom här 4 dagarna som jag har tänkt skriva lite till er

DAG 1 ANKOMSTEN:

Så var man framme, jag och Anders... Mysig flygtur, från Umeå 13.35. Stod stilla på Bromma ett BRA tag, för att dom ville vädra ut all varmluft antar jag... och släppa av några passagerare möjligen.. Så står vi där ett tag innan dom säger "Nu har vi bytt besättning och hittat ett fel på den här maskinen, så ni ska få gå en bit till en annan maskin som står här intill"
Ok, tjipp tjopp i slasket till andra flygplanet som var en bit bort. Regnade iaf inte ^^ tur de
Vidare till Landvetter där vi sedan hoppade in i en taxi som kördes av en ovanligt självmordsbenägen förare. Lite små kul där ;D 

10m EFTER röljuset och EFTER att bussen från höger PALL nitat för å inte mangla över oss:
"OJ, där vare RÖTT"
Jo du :S de var ju som de
"Då backar vi bara då"
Bra inställning där... Så kanske man kan göra på uppkörningen ;D "OJ, ja missa röljuset, men de e inga problem, jag är problemlösare nr.1 så det är bara å backa"  

Checka in på de UUUUNDERBARA hotellet Gothia Towers som ligger MITT EMOT de vackra upplysta Liseberg. (Hyggligt väder här ochså faktiskt) Mycket fina rum, goa sängar, å man får 3 EGNA KUDDAR :D:D:D (de är dom små tingen i livet som gör de ;) )...Packa om, traska till "sveriges snabbaste basäng" som dom kallar det.
(ska se till å få in nå bilder i morgon)

Ni som har varit här vet ju hur de ser ut... De var som lite hjärngymmpa, trotts att jag varit me i nå år så har jag på nått vänster missat Gbg.s simhall. Så det var första gången jag gick in i den. Tveklöst pirrigt faktisk för å erkänna, man måste ju se bra ut, inte som en grönjöling som inte vart me förr. Hur svårt kan de vara, det står ju Damer och Herrar på dörrarna...

Går in med lugn min. Nu viste ju inte jag att de här stället skulle vara typ som Eriksdalsbadet :S fast mer laburinter och korridorer
"happ, ännu en simhall... Bäst å se lite rutinerad ut å ba avslappnat göra entre"...
Så kom ju de lilla problemet dårå
"Vart fan ska jag"
Hittar ett litet hörn med en skyllt "Deltagare" och en pil in mot en korridor. Jah, så traskade man på å följde skylltar i nå km sen vart de bara till å hoppa i å simma in.

Käkar mat på skola, riktigt nice mat faktiskt :D Bästa jag har käkat på iaf :D
(kött, mos, sås, salladsbuffe)

Klockan är nu 21.40, dags för sängen. Sköt om er. I morgon ska ja tröska igenom 200fr. (Gren.10 Heat.2 Bana.1)

Bara å Skvätta lite ;)

Kram på er alla, sov gott   //   Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0