SM i Göteborg

FREDAG LUNCH

Hej på er alla…Skrev ju som aldrig nått om gårdagen. Men för att berätta lite kort så gick ju 200fr som de gick... Inge vidare, 2.09.00. men ska inte måla fan över väggen på grund av de. Nog är det surt, men men. Tog en sväng med Emma och Stephanie från Sundsvall på stan. Tänkte om man kunde hitta några klappar, NEJ… det gick lite sämmre de, men ska göra ett nytt försök i morgon, det samma vad gäller simningen ;)

Har idag tröskat igenom 50fj. Vart till å hoppa upp me bitter min ur kloret den här gången med, 29 var inte vad jag ville ha. Men så ska de ju också gå några gånger här i livet. Men ska inte måla fan på väggen än. Ger en ju som inget, kommer nya lopp. Ska sätta mig och kolla på 50fr från Norrländskan och tagga till inför morgondagens lopp (100fr) me lite goa minnen. Blir bara till å plugga in musik och kötta till sig en bra tid där då ;)

                                      (jag vet :S jag ser ut som en pojke i mitt korta hår haha ^^ )

Saknar er allihopen som brukar va me mig på tävlingar. Är tur ja har andra konstiga människor ikring mig som ja kan umgås me ;) Dom får duga då ni inte är me ;P ... 

                                              



Önskar ändå ni va här. Det är helt otroligt :D FULLT me julbelysning över allt på gatorna, skön stämmninh. Liseberg ser ut som ett sagoland. Funderar på att gå dit nån eftermiddag och titta. Ser helt galet vacker ut på kvällen, trotts att en annan står utanför å tittar in ;D



                       Lite från hotellet, utanför och på simhallen...
                 

              


Diggar dom 23 knapparna när man kommer in i hissen. Jag och Anders befinner oss på 7.an… Är lite sugen på att trycka på alla precis innan man hoppar ut på sin våning ;P meeeeen de skulle ju vara elakt … (hehe)
Men nu ska ja sova en smula, vila ryggen. Den börjar bli bättre faktiskt :D

Kramen // Elin


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka kloka ord min tjej skriver...

Helt otroliga bilder från Liseber, önskar att jag vore där och fick kika in med dig

du vet hur mycket mor din tycker om julen och tomtar. Massor av lycka till imorgon på 100 fritt.

love you/m

2009-11-27 @ 21:25:18
Postat av: Anonym

2009-11-27 @ 21:27:27
Postat av: syster Anna

Låter som att du tänker helt rätt. Bara att skaka av och satsa på nästa lopp. Slappna bara av, du kan det här Elin, du är snabb!



Har varit på Liseberg i juletid. Håller med om att det ser ut som ett sagoland. Det är otroligt mysigt med alla lampor de klär hela träd i.



Lycka till imorgon, tänker på dig och håller tummarna!!!!



Massor av kramar / Anna

2009-11-27 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0