Sista passet kvar!

Nu är det snart dags för sista passet på denna tävling, sedan väntar hemresa tillbaka till Umeå igen.
Men en sak i taget, i morse simmade jag två lopp; 100 fjäril och 200 medley. På fjärilen fick jag en kallsup direkt efter andra vändningen, men tiden slutade ändå på pers. Tiden blev 59.38, riktigt kul! Pers blev det också när jag simmade 200 medley, trött efter fjärilsloppet men ändå en tid på 2:16.55. Tumme upp för det med!

Nu till det roliga! Ikväll har det lovats världsrekord på 100 ryggsim av japanska Shiho Sakai. Jag satte nästan vattenflaskan i halsen när jag såg henne första gången. HON ÄR KNAPPT 1,50 lång! Jätteliten! Sjukt att hon kan simma så fort när hon inte direkt har en simmarkropp, så det finns hopp för oss korta med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0