Pass ett avklarat

Då är pass 1 avklarat! SWE har gjort en bra tävling hittills, i alla fall av det jag har sett. Själv simmade jag ett helt okej 200 fjärilsim i morse. Första 100 var lite stressat, vilket märktes andra 100. Men jag lyckades ändå klämma ut en okej tid. Efter en strykning får jag också simma final i kväll. Kulkul!
50 fjäril hann jag också med. Det gick, till skillnad från i vanliga fall då jag brukar simma det motsatta, väldigt avslappnat. Lite för avslappnat tyvärr. Men men, man lär så länge man lever!

För övrigt kan jag säga att Sverige-badmössorna är väldigt mysko, inte alls som vanliga badmössor. Men jag klagar inte, kul att pröva är det i alla fall!
Snart väntar "Final-fikat" nere i konferensrummet på hotellet, en av fördelarna med landslaget är att man nästan har obegränsat med frukt och fika att äta mellan passen. Tummen upp för det! Väldigt roligt att vara här också, man känner sig lite speciell. Sedan att det står SWE i startlistan och att man har Sverigebadmössor och kläder gör inte saken sämre.

Nu ska jag vila lite innan det är dags för fikat. Hoppas ni har det bra hemma i Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0