Fredagens Försökspass

Hej nu är vi på hotellet igen :) har simmat försöks pass :)

Här kommer det: började med frukost 07.10 sen efter hade vi samling hos Anders och lyssnade på jsm låten :D

Denna: http://se.youtube.com/watch?v=i53W8DLXLAo  KISS med Heavens on fire  

Sen gick vi i väg till "Sydpolen" (simhallen) simmade in och bytte om, sen satt jag(Lollo) och Emmy på läktaren och hade en liten tävling. Den gick upp på att man skulle tippa på vilken bana som skulle vinna och om man hade rätt fick man en poäng, det slutade 6-4 till mig :D :D :D hahah sen var det Eric som simmade 8 längder fjärilsim, tiden var 2,15...

Eric - Det SÖG, vet inte varför, finns ingen ursäkt. Men det är bara att komma igen :D och det har jag.
Elin - Hell YEE, bästa instälningen vi har här ;)

Sen var det dags för vårt lag, vi låg på 25e plats, hamnade i heat 2 bana 4!

Stephanie startade och hade 1,00,04
sen Elin hon simmade på  57,22. efter Elins simmning var vi i klar ledning och jag hade öppet vatten!  
jag(Lollo) la min hundring på 1,00,76 helt okej, sen var det bara för
Larsson att hålla undan! och som hon gjorde det!!!! 59,92 var hennes tid :D
Vår sluttid var 3,57,94 vi klarade vårt mål som var att komma under 4 minuter, sen vårt andra mål var att komma på 16e plats eller bättre! och gissa vad vi gjorde??!!!



VI KOM PÅ 9E PLATS!!!
 :D hur bra som helst.



Bara lite surt att  8e tid var 3,57,66 och 7e 3,57,3 det var riktigt nära att gå till final, men vi är riktigt nöjda! ;)
 
Elin - Asså, vi pinkade inte lite på de målet, så himmla skönt å bara bräcka den tiden å så många lag ;D Riktigt tjusigt tycker jag, bra jobb brudar ^^

Efter det halvdana lopp som vi gjorde igår så vände vi bara på det och simmade skit bra! :D allt går ser ni ;)
Imorogn är det 4X200 frisim och 4x50 me vi ligger ungefär på 20-25 plats där också ;) om vi klarade att plocka 16 placeringar idag kan vi lätt göra det i morgon också! :D




Hej Folket :)

            





Här tränas det utandning






//Lollo (Elin,Eric)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0