Lördagens Tävlingar :)

Hej Lollo här :) jag tycker vi vart dåliga på att skriva idag så här kommer lite :)


Började med insim som gick mycket bra för mig, Emmy sa att det var hennes bästa insim, så det gick bra för oss! :) 
Sen började passet med 4x50 me vi simmade 2 sekunder snabbare än vi gjort innan! riktigt bra :D 

Sen var det elins 100 meter frisim :) Hon öppnade bra med hennes knä spökade lite så det gick så där. Men hon taggade om och var redo för 4x200fr :) 

Då var det dags då, 4x200fr vår slut tid var riktigt bra, men räckte inte riktigt fram till en final pass 3 sekunder fattades. På NM Simmade vi på 8.47, nu hade vi 8,39. Det var kanonbra! :D 
 
Sen gick vi hem och åt lunch och gick vi på Coop som vanligt, denna gång glömde inte eric och emmy mig haha dom gjorde det igår :( Haha sen såg vi lite teknik filmer innan vi gick ner till simhallen för att se på final passen :) jag,eric och steph gick lite tidigare, vi simmade in och filmade undervattnet.. Men vet ni vad som hände när vi gick till simhallen :O :O!!!!!!!!!!!! Jag stannade och tog ett kort på en bro, sen gick det för bi någon snubbe och han ba: turistjävel!!! han sa så till mig!  :O då blev jag sur ,Hahha lite kul också, 


Men sen måste jag berätta nått så roligt ni fattar inte hahahahah! Kolla när man går över den där bron är det typ hundra miljoner  ankor som simmar där. Sen så mata vi dom hahahaha, asså ALLA ankor som var där kom även fast dom var typ 10 meter från brödet trodde dom att dom kunde få det! vilka idioter! ahhah sen alla ankor såg likadana ut utom en :( han var svart med en vit näbb. Vi tyckte synd om honom så vi försökte hjälpa honom, och han fick en brödbit <333 :D sen kom alla JÄVLA fiskmåsar och typ dränkte ankorna som hade bröd bitarna hahahahahahahahaahhaha! sjukaste roligaste jag sett ahahha kul kul kul var det :D :D 



Älskar er mamma o pappa och rasmuns och festis :D <3 ses på måndag :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

Asså såå sjuukt underbart inlägg HAHAHAHAHA jag läste det först nu HAHAHAHA!!

2009-02-02 @ 11:18:28
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0