Torsdag! :)

Heejsan!! :D nu är det lunch vila, finalpassen börjar kl 6, och vi har tyvärr ingen som ska simma.. vi ska gå från hotellet kl 5 ungefär, så om en timme :)
idag började de med att gå till tävlingsläkaren.. Hon sa att min fot inte var stukad, utan att det var en blödning, men hon jag prata med igår sa att det var en stukning och inte nån blödning :S konstigt... men,men
sen simmade vi in och det gick ganska bra, sen var det dags för 4x50 frisim, det gick halv bra för mig :/ 28,2 alla simmade lite dåligare än vi hade torott, men det var helt okej!!! Nu är vi skit taggade på att simma FORT i morgon :D :D :D :D och då simmar ju eric också! :) då ska vi heja!!


vi bor på scandic skogshöjd och det är en ganska så lång bit för oss att gå ... men det finns 2 cyklar som man kan låna ( gratis) det tänker vi göra, fast anders tycker inte det ,han säger att det är halt ute! fast det är det inte.... tänk om vi skulle cykla åhhhhh så nice då skulle det ju bara ta 5 minuter... tar 15 minuter att gå och 20 med en halltande lovisa...
HAHAHH!! kommer ingen bild nu, men i kväll kommer det flera miljoner bilder! ;)


jag hälsar till dig mamma o pappa (L) pusssis /Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0