tids resan! :D

ingen av oss simmade ju finalerna men vi for ju till simhsllen ändå, jag och elin satt lite separat från de andra under invigningen för att det inte fanns platts där dom andra satt. sedan sa vi åt de andra (eric anders och emmy, vi hittade inte lollo just då) att vi skulle gå tillbaka till hotellet. på väg till omklädningsrummet för att hämta våra jackor träffade  vi lovisa som gick runt med angelina. jag och elin antog som då att lovisa stannar kvar med anders eric och emmy men tydligen gick dom också inte långt efter att vi gick. jag oh elin trodde att lollo gick med dom och dom trodde att lollo hade gått med oss... hahahahah lollo fick gå själv och hon blev sjukt arg. sen vid matbordet satt alla och bråkade om svems fel det var men då spolade lovisa tillbaka tiden och vi blev helt tysta och hon sa: oj villka är ni?? :s sen spolade hon fram i tiden och ba: oj, jag spolade visst för långt, hahahahahahahahahahahahhah det var så sjukt kul!!!:D dagens citat: oj jag spolade visst för långt. hahahahahahaha
// stephanie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0