Sööt naaaw baby born!

Idag var första dagen på JSM resan. Samlingen började 09.20 och när vi alla simmar och tränarn var närvarande gick vi till själv incheckningen och där fick vi ett litet problem som iof löstes mkt fort men iaf. Jag som tog ut biljetter och remsor som man har på väskan fick inte ut någon egen biljett eller så tappade hon den. Snabbtänkt som Anders var så gick han och frågade hur vi skulle göra i informationen. och plötsligt stod där Jag med en finare biljet än alla andra. Eftersom jag fick den på "riktigt" biljettpapper medans alla andra fick biljetten som ett slappt vanligt papper.



När vi väl lämnat in alla väskort och gått igenom säkerhetskontrollen så upptäcker vi att planet är försenat 20 min men inte var vi bittra vi stod snällt och väntade på att planet skulle gå. Vi tjejjer var på samma biljett (eller hur det nu är) så vi hamnade brevid varandra och Eric och Anders hamnade med ett sätes mellanrum framför oss. Flygresan kändes ovanligt snabb måste jag säga.



Resan var ännu inte över utan efter en goooood lunch som vi åt på Alfredos. Dock var det ju tuusen tuusen folk på alfredos men det spelade ingen roll maten smakade mkt mkt gott. Vi hoppade på tåget som tar folket och vi åkte iväg på en 9 min resa där bytte vi tåg (pendeltåg) till ett annat som skulle ta oss till Södertälje men ack! när vi kommit så långt som till södertälje hamn så visar det sig att det är något fel på signalgrejset så där tillbringade vi en mindre evighet innan vi bestämde oss för att ta taxi till hoteller där vi var ifrån. Det visar sig i samma stund som vi kommer fram till hotellet att vi i princip var framme där vi hade suttit så vi hade ju väntat i onödan.

Efter en snabb samling tog vi vårt pick och pack och gick mot sydpolen (hahahahaha sjuuukt låång borta det är så vi tog Sydpolen simhallen) Simmade in kändes mkt bra för mig!

Efter insimet så snubblade Lollo till lite och KNACK i foten! men det är nog ingen fara!

Gående och hoppande tog vi oss tillbaka till hotellet och där åt vi en goood middag. Potatisgratäng, KÖÖÖT och lasagne som sagt så var det mycket aptitligt!! Samlingen hölls i Mitt, Erics och Stephs rum så vi behövde inte ta oss någonstans. Nu är folk i full gång mer att raka ben och håller på vad som försigår i dom andra rummen vet vi inte...



//Emmy 

PS Vi fick värde tröjjorna av Elin innan vi checkade in och Eric fick Lollos till att börja med och jag kan lova att den var slimmad! MOHAHAHAhahahahahah

Kommentarer
Postat av: michael

Kul att läsa !

Lycka till imorgon

2009-01-28 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0