The end...

Heej! Som emmy sa så är vi hemma i umeå, sköönt måste jag säga! Igår skrev vi inget, så jag kan skriva lite om de.


Började med fukorst och insim som vanligt, sen simmade Elin först 50meter ryggsim. Hon kom till B-final! Sen var det Elin igen men denna gång 50 frisim. Jag var jätte nervös, för vi ville ju att hon skulle komma till A-final! Och det gjorde hon !!!! Kanon bra. Sen Eric 400me lite över pers, och just efter var det vårt 4x100me lag, elin på rygget stephanie på bröst och emmy fjäril och jag lovisa på frisim! Vi gjorde en bra slut på detta JSM (tycker jag)

Sen på avbadet tog vi kort, jag,eric,steph och mathilda ( från värnamo) Sen så kom anders och vi ba: Vet du mathilda ska börja i umeå och bla,bla... ahah Sen fick jag också säga hej då till Angelina och Ellie<3 

Sen när vi gick hem gick jag med Anders och Stephanie, och då Anders ba: Du ska mathilda börja i umeå?  jag ba: nee vi skoja bara. Precis när jag har sagt det säger stephanie: visst är det bra att mathilda ska börja i umeå??! hhihihihihihi men det är inte så lätt för henne, hon måste ju kolla in alla snygga killar ahaha eller springa i från dom? hahha


alla fall när vi kom till hotellet gjorde vi inte mycket. Sen gick vi för att se elin simma! :) På 50 ryggsim kom hon 3a i B-finalen så alltså totalt 11. På 50fr simmade hon snabbare än på morgonen men det var det fler som gjorde , slutade 7a tror jag.

Sen gick vill till hotellet och åt goooood middag!!! Sen sov vi ( typ )


Har alla fall varit en jätte kul tävling, och har lärt mig mycket, nu är det bara att träna mer så det går lite bättre nästa gång :)

/kram Lollo

Kommentarer
Postat av: Emmy

Peerfekt beskrivinging!!

2009-02-02 @ 16:27:17
URL: http://tymme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0