Hemma igen!

Jajemän så var detta mästerskap över!
Vi klev asså upp 05.15 för att hinna med tåget som rullade  moyt arlanda klcokan 06.00.
Vi bytte tåg i uplands väsby och där hade Steph och Elin tur att dom såg att vi klev av annars hade dom åkt viare några på tåget som vi åkte med tyckte det var roande att se dom stressa av tåget! jag tyckte också att det var ganska såå underhållande.

Frukosten fick vi när vi kommit till Arlanda på McDonalds en macka kaffe och en juice! jag han doch inde drick upp mitt kaffe för det var ju varmt av rangen och vi hade inte all tid i världen att äta upp maten så jag prioriterade juicen och mackan! jag blev förv¨ånad över hur god mackan var! mmm

Flygresan var som vilken flygresa som hälst! Så där har jag inte mkt att skriva om!

Jaa det var det!

//Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0