pass 1 ungdoms sm (sum-sim=)

:D hej hopp :D
nu är klockan 13.00 och vi ärpå våra rum för att vila lite =) idag har 4 lopp simmats :D Malik 200br Stephanie 200fr och Jag Lollo 200fj och 200fr =)
dagen började med att vi vaknade såklart, sedan åt vi frukost som var GOOOTT! Malik försov sig lite hehe såg lite trött ut när han kom ner ska jag säga ;) Sen så åkte vi med minbuss med skellefteå till badet :D och först då fick jag och stephanie simma i bassängen =) den var skön inte jätte varmt vatten helt perfekt! :D sen gren 1 var mitt 200fj =) det gick helt OK 2.29.27 lite över pers, men hade ytterbana och hon jag simmade brevid kom 3a och simmade sjukt snabbt! jag slutatde 13e plats så det var NICE ! Sen var gren 5 200fr där jag och steph skulle simma :D stephanie simmade as bra!!! :D Gratttzzz :D 2.09.?  Under 2.10 as bra! själv gick det sådär. Sen några grenar senare var det malik 200 bröst jag och stephanie var dock och bytte om undertiden han simmade men jag tror han är nöjd i alla fall. Han slutade 19 tror jag. :) stephanie var 15e på 200fr och jag 20e. I svergie!! kom i håg det. + alla vi tre är födda 1994 och vi simmar mot 93or! så nästa år är vi störst :D skulle vi bara ränka 94or nu skulle stephanie slutat på en 8e plats och jag en 11e plats på 200 frisim. Malik hade blivit  11 om han simmat mot bara 94or. På 200fjäril hade jag kommit 4a om jag bara simmat mot 94or ;) fast nästa år kommer det ju 95or som är bra också!  ( men vi är bättre!! eller hur?)

AHHA stephanie är en ren vinnare :D Hon har fått en sån tröja :D efetr 200fr blev hon doping testad. och som tur var klarade hon det ;) hon fick då en tröja där det står REN VINNARE :D

Sen efter passet innan vi kom till våra rum åkte vi hiss. vårt hotel har 25 våningar och vi åkte längst upp 80 meter!! LÄSKIGT! man såg typ hela västerås så det vra coolt :D

Nu ska vi tagga in för pass 2 för då simmar stephanie 200me och jag 800 fr :D



coolltt









oo  :D











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0